Holbæk Private Realskole fik nye undervisningspavilloner på under en uge

Holbæk Private Realskole stod overfor en udfordring efter sommerferien – de manglede lokaler til en klasse, som skulle starte indenfor 14 dage.

” Cramo Adapteo hjalp os, da vi stod i en akut situation efter sommerferien. Vi havde fået lovning på nogle pavilloner af en anden leverandør, der brændte os af. Med Cramo Adapteos hjælp fik vi leveret store fine undervisningspavilloner på under en uge, opsat og klar til at modtage vores nye 10. klasses elever. Fantastisk.” siger Tonning Thomsen, Regnskabsleder, Holbæk Private Realskole

Holbæk Private Realskole kontaktede Thomas Madsen, Salgskonsulent hos Cramo Adapteo, i starten af august, med en forespørgsel på en løsning til et klasselokale til den nye 10. klasse. Udfordringen var at eleverne skulle starte indenfor 14 dage. Cramo Adapteo er lagerførende af standardmoduler, hvilket viste sig at være en fordel her, hvor kunden var så presset på tid.

Thomas gik straks i gang, og de modtog tilbud samme dag, som forespørgslen var sendt og afgav ordren umiddelbart efter. Derefter påbegyndte man projekteringen og allerede 5 dage efter, gjorde man grunden klar, foretog opklodsning og forberedte levering, som skete dagen efter. Nu kunne klassen blive budt velkommen tilbage fra ferie i deres nye lyse lokaler.

Med Cramo Adapteo er det nemt at få mere plads - vi analyserer dine behov, designer en løsning, monterer den og demonterer eventuelt til sidst. Vores moduler giver ikke bare mere plads, de giver også lyse, funktionelle rum at være i. Kontakt os i dag!

DANMARK +45 70 90 90 40
info.dk@cramoadapteo.com